1002000520 |
Recursos d'orientació acadèmica i professional |
2017-2018 |
Taller. Secundària en general |
|
|
|
10/4/2018 - 24/4/2018 (10 hores) de 16:00h a 19:00h |
|
DEP Departament d'Educació |
|
Via Augusta, 202-226 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure Plànol
|
Tipus activitat |
OAPC Recursos d'orientació acadèmica i professional
|
| |
Inscripció |
01/09/2017 - 10/04/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Oferta formativa d'orientació acadèmica i professional dins el marc de l'Itinerari formatiu del model competencial orientador com a eina pedagògica que permet als centres aprofundir en el desenvolupament professional i pedagògic dels seus equips i avançar en la personalització i la projecció de l'aprenentatge dins el marc d'un sistema inclusiu.
|
| |
Objectius |
-Millorar l'orientació acadèmica i professional per afavorir la transició dels alumnes de secundària de l'àmbit acadèmic al món laboral.
-Aprofundir en les actuacions de centre que promouen la projecció dels aprenentatges de l'alumne connectant-lo amb el seu entorn.
|
| |
Continguts |
-L'orientació acadèmica i professional inserida en els àmbits curriculars i al llarg de tota l'etapa.
-Coneixement de l'entorn laboral proper al centre educatiu.
-El treball en xarxa: objectius i agents implicats.
|
| |
Avaluació |
-Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un 80% de les hores presencials de formació
|
| |
Persones destinatàries |
La formació està orientada a membres de l'equip directiu, professorat de l'especialitat d'orientació educativa, docents tutors i als professors dels centres educatius de persones adultes.
|
| |
E-mail |
sose.ensenyament@gencat.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
10/04/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
17/04/2018 |
1600 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
24/04/2018 |
1600 |
1900 |
|
| |